Höst!

Idag är det enligt mig årets första höstdag. Riktigt kallt idag! Första dagen på flera veckor jag haft långbyxor på jobbet.

Igår när jag kom hem från jobbet hade höststormen förstört på min balkong. :(



 
 
 
Jag plockade en hel hand full av härligt doftande smultron... för att gå och slänga dem. Stod och luktade på dem en stund först...
 
 
 
Stormen tog även en av mina tre solrosor, gick av på mitten, men den kanske klarar sig ändå.
En annan av dem har slagit ut, är jättefin! :)



 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Usch, så tråkigt att se :( De stackars blommorna som överlevde lössen borde få leva i frid, tycker jag. Så synd på så fina och goda smultron.

2012-08-29 @ 19:42:48
Postat av: Caroline

Åh, så synd. =( Men haha, idag bloggade jag om att det är varmt och sommar än. =P

2012-08-29 @ 20:02:18
URL: http://graelin.blogspot.com/
Postat av: Karin

Jaa, synd om dem. :( Inte lätt med höststorm..
Haha, ja jag läste det! Men idag var det en riktigt skön sommardag ju! Imorgon ska också bli varmt. :)

2012-08-29 @ 21:47:50
URL: http://goseboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0