Januariglädje. :)

För att göra en trist januari lite roligare så gjorde jag en beställning på en del roliga grejer från Yves Rocher härom dagen. Men eftersom det bara var två arbetsdagar hann det ju inte komma innan helgen..
Kunde liksom inte vänta, så därför gick jag till Yves Rocher på stan idag. De har mellandagsrea.
Tog med mig 100-lappen jag fick av mormor i julklapp, och handlade för 98 kr. :)
 


En härlig duschtvål "med parfym" som doftar massor av vanilj och citron. 20 kr.
Testade den nyss och enda nackdelen är att man vill använda så mycket av den för att den luktar så gott! :)
 
 
En liten bodylotion som doftar kokosnöt. 19 kr.
Har inte testat den än.
 
 
 
En "eau de toilette" som doftar hallon(godis)! Såååå god, tror nog jag ska tåla den! :D
49 kr.
 
 
 
En badkub med doft av björnbär. I beställningen jag väntar på kommer en annan, med annan doft. :)
10 kr.
 
 
*Tack mormor*

Kommentarer
Postat av: mamma

Mycket saker för lite pengar ;)
Bra fynd!

2012-12-31 @ 14:13:07
Postat av: Karin

Jaa, ellerhur. :D

2012-12-31 @ 14:51:40
URL: http://goseboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0