Tröstshoppat..

Idag började inte dagen så trevligt, eller rättare sagt så började det otrevliga redan på natten. Vill inte gå in på vad som hände här, men hursomhelst så släpade jag mig iväg till HC idag (orkade nog inte egentligen, Ipren hjälpte mig). Blev en sväng på Lagerhaus och Panduro och tröstshoppade lite. Var MYCKET gladare efteråt! :)




Köpte ett litet inspirationshäfte med cupcakes och en "Blomutstickare" till sockerpasta på Panduro! :)




Och en plåt till minimuffins på Lagerhaus, som jag inte har kunnat glömma sen första gången jag såg den...



Och snart är det Melodifestivalen! :D

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ibland behöver man tröstshoppa. =)

Jag kollade på de där cupcake-sakerna igår när vi var på HC, och bläddrade i häftet. Bra köp. ^_^

2012-02-04 @ 19:37:51
URL: http://graelin.blogspot.com/
Postat av: Karin

Sant, sant. :)

Häftigt att du också kollade på det! Jaa, det var ju inte så mycket nytt som jag inte redan visste i häftet, men för det priset är det kul med inspiration. :)

2012-02-05 @ 10:29:24
URL: http://goseboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0