Bladder...

Tänkte jag skulle förklara mitt föregående inlägg.
Var på Friskis igår och upptäckte till min förtvivlan att mitt årskort gått ut när jag skulle boka passet. Jag var nästan helt säker på att det höll till februari, men icke. Gick till kassan där underbara Anders och två till jobbade. Jag sa något i stil med att "jag tror mitt kort har gått ut, går det att kolla upp?" Underbara Anders tog kortet och konstaterade att det hade gått ut den 29:e. Då snäste tanten (kärringen) bredvid honom till mig:
"Ja så går det, att man inte har koll, om man inte tränar så ofta!"
Jag blev helt paff och mumlade "men jag tränade ju i förra veckan, trodde det höll till februari." Underbara Anders blev nog också paff av kommentaren, för han påpekade till henne att kortet tog slut igår...

Det fortsatte ju inte bättre än att jag inte hade pengar till ett nytt årskort så jag fick köpa en engångsbiljett. Stressade iväg till salen för att förtvivlat inse att alla redan hade gått in och stängt dörren, ett par minuter för tidigt(!). Fick tassa in ändå och alla stod och kollade på mig.
Dessutom var passet utbytt till ett annat pass, det enda passet vars ledare jag verkligen inte tycker om! Vidrigt pass, aldrig mer!
Var riktigt deppig igår efter det, men tog revansch idag!

Gick till Friskis i stan idag, med pengar. Köpte kort, gick på underbara Anders styrkepass och körde järnet! :D
Så skönt!

Okej, underbara Anders i sig kanske inte är så underbar, men man blir så glad av hans pass, han är så glad och passet är så roligt. -Därav underbara Anders. :P

Kommentarer
Postat av: Caroline

Stackare! Tur att det blev bättre. =)

2012-01-31 @ 23:51:33
URL: http://graelin.blogspot.com/
Postat av: Karin

<3

2012-02-01 @ 18:12:57
URL: http://goseboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0