Guldbaggegalan

Den nya modellen av VW Beetle (Bubba/Bagge) har kommit nu. Jag har tyvärr inte haft nöjet att göra iordning någon än (Böckis har snott båda två vi fått hem). Såg att det stod en röd där idag, den ska jag nog se till att få göra. Har provsuttit en iaf, väldigt gulliga bilar det där, helt i min smak.



Hur som helst så är det Guldbaggegalan i Stockholm ikväll. Svenska Volkswagen har för en gångs skull tänkt till och kommit på något jag tycker är väldigt kul!
Nio stycken Baggar har de gjort i guld, och de ska köra runt i Stockholm ikväll under galan. En helt underbar idé tycker jag! Riktigt bra reklam för vår nya modell också! :D
Blir ju nästan stolt.. :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Aww, det var en bra idé. =)

2012-01-27 @ 21:54:42
URL: http://graelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0