Big Power Meet 2012!!

Den här cowboyen tillbringade jag dagen med. :) De sålde billiga hattar!
 
 
 
Molnigt men varmt var det. En av de två helikoptrarna som flög över området. Ofta flög de förbi så nära att det gjorde ont i öronen!

 
Amerikanare så långt ögat når! :)
 
 
Såhär ska en lastbil se ut!
 
 
 
Min fina lilla bil (finast av alla!). Dessvärre fick pärlan bredvid all uppmärksamhet, den var extremt fin...
 
 
 
På väg hem.
 
 
 
Christian köpte en flames-gran åt mig! :)
 
 
 
Jag köpte två andra doftisar.
 
 
 
Nya "lys-bult" till nummerplåten bak. De jag hade gick sönder när vi bytte stötfångaren.
 
 
 
Jag tror att jag brände mig lite... Svårt att veta att solen är så stark att den bränner genom molnen...

 
 
Jag köpte mig en fin röd klänning också, den kanske det kommer en bild på någon annan gång.. :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Aj,aj ser ut som du har ont av solen. Såklart att din bil är finast av dem alla. Ni verkar ha haft en bra dag.Ska bli kul att få se klänningen.

2012-07-08 @ 19:39:22
Postat av: Caroline

Du tyckte jag var knäpp som hade bränt mig, och ändå brände du dig, fast jag sa åt dig att smörja dig! =P
Inte lätt, som sagt var..

Du borde ta med klänningen och visa imorgon. =)

2012-07-08 @ 19:45:24
URL: http://graelin.blogspot.com/
Postat av: Karin

Tack mamma! :D
Mmm.. inte lätt att veta när man går från bilen frysandes med tjock tröja i duggregn... Någon halvmil från bilen kom solen fram... Men det är inte så farligt. :)
Jag tar med klänningen imorrn! :)

2012-07-09 @ 01:13:06
URL: http://goseboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0