En helt vanlig dag.

När jag kom hem från jobbet och parkerade bilen möttes jag av en liten bäbiskotte. Den ser ganska stor ut på bilden, men den var verkligen jätteliten och söt!
Jag satte mig på huk ungefär en meter ifrån den där den satt och åt. Plötsligt tittade den upp och såg mig och försvann i full fart in i buskarna. Funderar nu när jag ser bilden på hur den kunde komma över stenkanten så fort...
 
 
Sedan gick jag upp och gjorde något så naturligt som att koka linsetuier... :P
 
 
 Ska testa att välja klockslag när det här ska publiceras.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Aww jag vill också se en bäbiskotte! Tack för bilden iaf. =)
Hm, det är nog vanligare att man kokar linser.. =P

2012-08-01 @ 18:59:31
URL: http://graelin.blogspot.com/
Postat av: Karin

Var så lite. :D
Haha, nu var du rolig, du. :P Var tvungen att tänka en stund för att fatta.. :)

2012-08-01 @ 21:14:18
URL: http://goseboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0