Glass!

Haha! I ett par dagar har jag gått och tjurat på Blogg.se för att de gjort om en del på bloggen. Nu tänkte jag ta mig an det igen och jag tror jag lyckades fixa storleken på bilderna (?)! :D

Här kommer i alla fall lite laktosfri glass jag testat de senaste veckorna.
Den första, Oatly, är helt mjölkfri. Ganska tråkig trots kolasåsen i.
Den andra, Bananasplit, var väl god, men den var ganska lik Marängsviss fast den är godare, så jag ser ingen anledning att äta Bananaspliten...
Den tredje, Chokladbomb, var inte alls god! Bara ren chokladglass, som inte smakar gott ens. Dessutom var den jätte isig, men det beror väl inte på glassen hoppas jag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Synd att du inte hittade nån ny god. =/

2012-07-02 @ 21:36:36
URL: http://graelin.blogspot.com/
Postat av: Karin

Men Marängsviss tycker jag är SÅ god, räcker med en favorit egentligen. :)
Men jag fortsätter testa nya sorter, finns en del faktiskt. :P

2012-07-03 @ 00:23:56
URL: http://goseboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0