Julmarknad på Ekenäs och blåljus på nära håll...

För några timmar sen var jag på väg att börja skriva här, men det kom något i vägen.
Vi trodde det brann någonstans, först här inne, men sen sprang vi runt i trapphuset ihop med några grannar och ringde på dörrar. Jag ringde 112... En brandbil med massa brandmän kom, en polisbil och en ambulans.
Två brandmän kom in och ringde på dörrar. Efter ett tag öppnade en gubbe. Han hade somnat från spisen. Brandmannen berättade att han redan städat undan allt. Ingen skada skedd, bara massa folk som blivit inblandade i onödan....
Jag är i totalt chock, fast det är typ 2 timmar sen de åkte...

Såå... åter till det jag skulle skriva om. Julmarknad på Ekenäs slott idag med syster!

 
Ekenäs Slott.
 
 
Ett otroligt vackert innertak jag blev helt kär i...
 
 
Jättesöt trollfamilj av ull.
 
 
Dagens fångst:

2 skrikande pinntomtar. :)
3 sorters fudge, pepparkaka, vanilj och päronkonjak, mums!
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har inte lyckats blogga om det, så det var trevligt att återuppleva det på din blogg. =)

2012-11-25 @ 00:06:13
URL: http://graelin.blogspot.com/
Postat av: Karin

Så bra då. :)

2012-11-28 @ 23:49:25
URL: http://goseboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0