Helgen.

Allt det här sminket från e.l.f. fick jag igår av min otroligt snälla syster!
Rena rama julafton! :)
Fick ett plumping läppglans som ska "förstora" läpparna något, men jag såg ingen skillnad. Blev väldigt förtjust i det ändå, användes väl på lördagskvällen. :P
 


Underbart fina höstfärger på nagellacken! Hade inte mina naglar varit mikroskopiskt små nu så hade jag visat hur fint det lila blev.
 
 
Till lördagskvällen med Sara gjorde jag mitt nya "favoritgodis". Smälter 70% choklad och har i cashewnötter som får stelna en och en. Använder Lindhs choklad för den är laktosfri, det är inte Marabous 70%.
 
 
Blev en runda på stan idag också. Köpte fjärrar och en timer som jag ska ha till alla fönsterlampor! Det har jag velat ha länge, och nu sålde Kjell & co det för bara 99 kr.
 
 
Stod och drömde om att köpa strumpbyxor på Åhléns också. De har tag 5 betala för 4, och maaassa snygga mönster och färger. Men betämde att det var bäst att hålla i pengarna så jag köpte ett par lila på rean för 29 kr stället. :)
 
 
Fortsatte till Maxi där vi åt något av det godaste jag vet, Carbonara. :)
Men nu är min mage orolig, räckte nog inte med en lactrastablett.
 
 
Avslutade kvällen nu med en version av laktosrfri varm choklad.
Fick sojadryck över från "Pucko-Miintun" igår och vispad grädde från att Sara blandade drinkar.
Ganska gott, men inte alls som riktig varm choklad.
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kul att du gillade läppglanset. =)
Hoppas inte jag har "inlett dig i frestelse" för mycket. ^_^

2012-10-02 @ 21:58:51
URL: http://graelin.blogspot.com/
Postat av: Karin

Jaa.. :)
Ingen fara. :P

2012-10-03 @ 22:49:53
URL: http://goseboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0