Längtan, apelsinchoklad och högerstyrt.

Jag tycker hösten är ganska jobbig just nu. Har väldigt svårt att komma ur sängen på morgnarna och vill bara sova så fort jag kommer hem från jobbet. Då får man hitta på saker som piggar upp lite och gör en glad. Saker att längta till.
Vi har köpt biljetter till We love the 90's den 13 oktober i Cloetta Center i Linköping. Bland andra Dr. Bombay och E-type ska spela. Älskar E-type! <3
9 november är det dags för Peter Jöbacks I Love Musicals, också det i Cloetta Center. Längtar. :)
Någon gång de kommande veckorna ska vi åka till Ullared. Drömmer redan om alla ljus jag ska köpa...

Igår kväll försökte jag peppa mig med en ansiktsmask. Brukar inte lägga upp bilder på mig eller andra här, men det här var ett undantag. Hot Chocolate hette den och Apelsinchoklad var lukten. Var alltså en värmande mask, kändes som om ansiktet brann så jag sjöng "I'm burning" (gamla låten Burning med Cue) för mig själv. :)
Tyckte om masken, men tyvärr var den så svår att tvätta bort, trodde jag skulle förbi brun!
Här kommer i alla fall en bild på mig. :)
 
 
Fin jag var va? :P

Idag gjorde jag i ordning den här bilen. Man blir alltid lika förvånad när man låser upp bilen och öppnar dörren och märker att det inte finns någon ratt där man förväntar sig...
Riktigt lurigt att köra, backa och parkera..!
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Dr Bombay låter jättekul att se också. =)

Haha, jag fotade mig med lermask för ett tag sen, och funderade på att blogga, men sen raderade jag bilden.. =P

Coolt med högerstyrd bil. =)

2012-09-28 @ 23:26:10
URL: http://graelin.blogspot.com/
Postat av: Karin

Jaa, han också! :)
Åh, men varför gjorde du inte det? Så komiskt att du också gjorde så.. :P

2012-09-30 @ 10:07:48
URL: http://goseboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0