Tyck synd om mig, snälla..?

Jag är klumpig, så är det bara.

Igår på jobbet. Jag tog i allt vad jag kunde och tröck uppåt, mer o mer o... mer, nääästan där.. så slant jag.
Slog handlederna med full kraft rätt upp i plåtbalken. Tog ungefär 20 sekunder att få tre små bulor med blåmärken på, på händerna/handlederna. Jag bara satt där och stirrade på händerna, sa inte ett pip ens, så ont gjorde det.
Men nu är det bättre, bara en liten bula kvar och blåmärkena är nästan borta.
 
------

Ni vet hur det är när man vaknar mitt i natten och mår riktigt illa?
Trodde jag fått vinterkräksjukan. Vaknade och bara sprang till toaletten, illamående, kallsvettig, yr, känns som om man inte kan andas ordentligt...
Öppnade toasitsen, skulle sätta mig ner på golvet och.. bang! Huvudet rätt in i handfatet. Blev inget mer, satt på golvet i säkert en halvtimma innan jag vågade gå och lägga mig igen. Vet inte vad som hände, nu mår jag bra.
Men en fin bula i pannan fick jag. :)

Inte lätt att vara Karin... men det sista skyller jag på yrseln...
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Men stackars min lilla gumma :(
Så du bär dig åt:(
Du måste ta det lugnt och vara rädd om dig.

2013-02-16 @ 16:15:24
Postat av: Caroline

Det ÄR jättesynd om dig. =(

2013-02-16 @ 16:50:24
URL: http://graelin.blogspot.com
Postat av: Karin

Tack... :´(

2013-02-16 @ 20:19:03
URL: http://goseboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0