Hmm...

Jag skulle färga håret i en nyans som liknar den jag har på topparna. Funderade länge i affären, tills jag valde en som verkade något ljusare, bara för att det inte skulle bli för mörkt. Köpte två för att färga löshåret också, just därför jag ville ha rätt nyans.
Nästa dag insåg jag att jag köpt toning istället för färg. Aja, funkar väl ändå tänkte jag.

Jag färgade mitt hår igår, och det blev nästan svart! Mellanbrun heter den, extremt stor skillnad från vad det ska vara på förpackningen! Och det glänser inte i rödaktigt, det glänser typ grått...

Känns okej eftersom det är toning som kommer blekas, men jag ville ju färga löshåret!! Nu vet jag inte vad jag ska göra längre... Känns som om jag förstör löshåret om jag färgar det så mörkt, men om jag inte färgar det kommer jag inte kunna använda det ju, för mina toppar är ju jättemörka nu...

*Buuhuu, snyft*
 
 
Hjälp, tips?

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackare ;(
Men det var ju bara toning, tvätta håret massor så kanske det bleknar fort.
Vänta med löshåret är mitt råd.

2013-01-20 @ 11:35:03
Postat av: Karin

Jaa, det blir nog att göra så.. Ångrar att jag färgade det, ska bara köpa sånt som heter "ljus" i fortsättningen..

2013-01-21 @ 18:53:13
URL: http://goseboo.blogg.se/
Postat av: Caroline

Så synd. =(
Har bara samma råd, bättre att vänta med löshåret..

2013-01-22 @ 23:19:16
URL: http://graelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0