Intensivverkande crème.

SEBO SPECIFIC, Intensivverkande crème mot ojämnheter
 
"Använd den Intensivverkande crémen mot ojämnheter under natten för att glömma vidgade porer och små ojämnheter. Huden blir jämn, slät och matt -rena drömmen, helt enkelt."

Min absoluta favorit av det jag köpte från Yves Rocher! Bara älskar den! 107 kr stället för 179.
Kommer räcka jättelänge, går knappt åt något.
Luktar jättegott, kan sitta och lukta på den bara. O så fin färg, ljust mintgrön. (Som bilden, burken är genomsynlig.)
 
 
Ni får ursäkta mina jättedåliga gryniga bilder, skyller på att det är vinter och mörk, blir inte bättre i lampljus, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: mamma

glömma? inte gömma?
Sak samma bra att du gillar den :)

2013-01-09 @ 21:19:31
Postat av: Karin

Haha, jag funderade också på om de verkligen menade glömma. "Är det så stark lukt att man får minnesförlust"?
Tror de menar att de kommer bli ett minne blott, typ.
För GÖMMA, ska det ju inte heller.
Hehe.. :)

2013-01-09 @ 22:33:36
URL: http://goseboo.blogg.se/
Postat av: Caroline

Lät trevligt. =)
Vad luktar den?

2013-01-09 @ 22:41:10
URL: http://graelin.blogspot.com
Postat av: Karin

Ja, verkligen. :)
Läste i recensionerna att antingen älskar man eller så hatar man lukten. Jadu.. kan inte jämföra den med något. Är ju grönt te och örter i, men den luktar fräscht iaf. :)
Du får lukta själv någon gång!

2013-01-10 @ 17:40:06
URL: http://goseboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0