Löst hår.

Det här är den andra saken jag beställt från Kina, som kommer dröja att få. Gratis frakt är det i alla fall.
Köpte det för julklappspengarna från farfar. :)

Är inne på att spara till långt hår, men eftersom det tar tid tänkte jag fuska lite. Har beställt "clip on" löshår, av äkta hår. Som man kan sätta i och ta ut när man vill. Vet inte hur det kommer passa mig, eller om jag ens kommer klara att få i det, men kul att testa ändå. :)

En sats innehåller 7 delar, som bilden nedan och väger 70g. Men jag har läst att man ska ha minst 100g för att det ska bli bra, så jag beställde två. :)
Tog den kortaste längden man kan välja på, 15", typ 38 cm. Tror det räcker gott... De längsta de säljer är ca 55 cm!



Ska bli spännnande. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Det ska bli jättespännande att få se ;) kul grej om det ser naturligt ut.

2013-01-12 @ 20:58:53
Postat av: Caroline

Jag är också nyfiken! Hoppas det blir bra. =)

2013-01-13 @ 19:36:10
URL: http://graelin.blogspot.com
Postat av: Karin

Jaa, väldigt spännande..!
Tack :)

2013-01-14 @ 01:10:49
URL: http://goseboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0