Nya tag.

Det har varit en tuff helg, både för huvudet och kroppen. Mer än så behöver jag inte skriva.
Nu är det dags för nya tag. Fokus på våren och allt som gör mig glad.

I veckan ska jag visa paketet jag fick från Yves Rocher i fredags. O så har jag två andra roliga beställningar på väg från Kina, som kommer dröja innan jag får.

Jag ska ta och visa nagellacket jag målade kväll också, det luktar gott! :)

Vi såg Sagan om Ringen nu ikväll, bästa tiden att se en sån långfilm, för det är omöjligt att somna på söndagskvällar!
Men nu är det natt, hög tid att sova.

God natt, dröm sött.
Malte hälsar. <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja din stackare :( livet är hårt ibland.
Men du har rätt inställning :)


2013-01-07 @ 13:44:44
Postat av: Karin

Tack, men det är inte synd om mig.
Försöker tänka rätt. :)

2013-01-07 @ 21:02:11
URL: http://goseboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0